Jak możecie przeczytać w dziale „O autorze”, pracuję w firmie Techland jako Creative Copywriter. Nasza największa gra, Dying Light, właśnie dziś ma swoją premierę. Z tej okazji chciałbym Wam pokazać kilka fajnych materiałów z gry, nad którymi całym działem pracowaliśmy.
Dying Light wprawdzie nie zmierza na żadną z konsol Nintendo, ale to nie będzie pierwszy na tym Blogu wpis o grach na inne platformy. Zapowiedziałem to już przy samym zakładaniu Bloga (o) Nintendo. Tym razem chcę więc uczcić wpisem premierę Dying Light – pierwszej dużej gry Techlandu, odkąd dołączyłem do zespołu. Poniżej znajdziecie moim prywatnym zdaniem najciekawsze materiały o grze. Przy powstawaniu większości z nich miałem swój skromny udział. Jedziemy!
Every Game Needs a Story
A jak jest story, to i musi być story trailer. Moim zdaniem właśnie zwiastuny fabularne najbardziej przemawiają do wyobraźni.
Najważniejszy jest miód
Pamiętacie jeszcze, że w Neo Plus tak właśnie nazywaliśmy radość z rozgrywki? Bo właśnie rozgrywka jest najważniejsza. Wie o tym doskonale Nintendo. I wie również Techland. Staraliśmy się sprzedać smak grania w Dying Light za pomocą interaktywnego zwiastuna na YT.
Fun at work
Przy tworzeniu postaci Steve’a, zombie konsultanta, mieliśmy masę frajdy! Steve stał się takim trochę pupilkiem, zabieraliśmy go potem również na różnorakie targi i eventy.
Shit got serious…
… kiedy zaprosiliśmy do współpracy Davida Belle’a. To ten koleś, którego uznaje się za twórcę parkouru. Grał też w filmach Luca Bessona, np. 13 Dzielnica.
Dying Light jest już dziś dostępny na Steam. Jutro cyfrowo na konsolach (PS4 i XBO). W piątek w pudełkach w sklepach.